۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

افتخاری در گفتگو با مهر:

تصمیمات گیتی‌پسند غلط است/ نمی‌شود گرند‌پری را شوخی گرفت

تصمیمات گیتی‌پسند غلط است/ نمی‌شود گرند‌پری را شوخی گرفت

سرپرست کمیته فوتسال معتقد است تیم گیتی پسند در رابطه با بازیکنان ملی پوشش تصمیمات غلطی می‌گیرد. او می‌گوید گیتی پسندی‌ها مقابل هلال احمر نتیجه نگرفته‌اند و به همین خاطر دنبال بهانه می‌گردند.

سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم باشگاه گیتی پسند در خودداری از در اختیار قرار دادن پنج بازیکن خود به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: گیتی پسندی ها روز جمعه مقابل هلال احمر نتیجه نگرفته‌اند و دنبال بهانه می‌گردند. آنها یک هفته است که اردوی تیم ملی را به هم زده‌اند. گیتی پسند بازیکنانش را دو هوایی می‌کند. من باید با خسوس صحبت کنم و ببینم در این رابطه خواسته‌اش چیست.

وی با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش گیتی پسند هم دوست ندارند از تیم ملی خط بخورند، تاکید کرد: هر بازیکنی از تیم ملی خط بخورد، قیمتش نصف می‌شود. این بازیکنان هم از این وضعیت ناراحتند. گیتی پسند اگر در لیگ نتیجه نمی‌گیرد هم به خاطر مسائل روانی است و هم به خاطر تصمیمات غلطی که می‌گیرد.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: به جای اینکه گیتی پسند از حضور بازیکنانش در تیم ملی استقبال کند، از آن ناراحت می‌شود. امیدواریم خودشان به این نتیجه برسند که بازیکنان را به تیم ملی بدهند تا فضا به نفع بازیکنان و خود این تیم شود.

افتخاری با اشاره به اینکه بنا نداریم رفتار ناجوری با گیتی پسند داشته باشیم، یادآور شد: تمام تلاشمان این است که این مسئله به صورت مسالمت آمیز حل شود. ما می‌خواهیم با گیتی پسند همکاری داشته باشیم. تیم ملی برای من نیست. این تیم برای تمام مردم ایران است و اگر تیم ملی نتیجه بگیرد استفاده‌اش را خود بازیکنان و باشگاه‌ها می‌برند.

اختلافات کمیته فوتسال و باشگاه گیتی پسند هفته گذشته آغاز شد؛ زمانی که گیتی پسند به خاطر منافع باشگاه خود ترجیح داد پنج بازیکن ملی پوشش را در تمرینات خود نگه دارد و به آنها اجازه نداد در اردوی سه روزه تیم ملی شرکت کنند. این تصمیم از امروز و همزمان با آغاز سومین اردوی تیم ملی تکرار شده و نگرانی کمیته فوتسال بیش از پیش شده است.

سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که "آیا در صورت تداوم اقدام باشگاه گیتی پسند، تهدید خود مبنی بر تعطیلی لیگ را عملی می‌کند یا خیر"؟ گفت: روحیه‌ام طوری است که ابتدا نرمش نشان می‌دهم ولی اگر احساس کنم طرف بخواهد سر حرف خودش بایستد، ما هم روی حرفمان می‌ایستیم. خودم دوست دارم با مسئولان گیتی پسند تماس بگیرم و آنها را متقاعد کنم که با تیم ملی همکاری کنند. با این حال حرف، حرف خسوس خواهد بود. اگر او بگوید اردوی تیم ملی باید تشکیل شود، آن موقع مجبوریم لیگ را تعطیل کنیم.

افتخاری همچنین به سرمربی تیم ملی فوتسال اشاره کرد و یادآور شد: خسوس به خاطر تشکیل نشدن اردوهای تیم ملی ناراحت است. او تیمش را کامل در اختیار ندارد تا کارش را به صورت جدی شروع کند. مسابقات گرند پری برزیل به مراتب برای ما حساس‌تر و مهمتر از مسابقات آسیایی است و نمی‌شود آنرا شوخی گرفت.

وی در پایان گفت: من نمی‌دانم گیتی پسند دنبال چیست. این جوی که ایجاد شده نه به نفع تیم ملی است، نه به نفع باشگاه‌ها و نه به نفع بازیکنان. ما در کشوری هستیم که آنقدر بازیکن داریم که بتوانیم جایگزین ملی پوشان گیتی پسند کنیم ولی در حال حاضر تا مسابقات برزیل فرصت زیادی نداریم. خسوس می‌تواند در عرض یک ماه در لیگ ده‌ها بازیکن را پیدا کند و به تیم ملی بیاورد.

کد خبر 2144199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha